Lotul de 40 autovehicule DAF Alliance City aduse din capitala Olandei urmeaza sa fie pus la dispozitia calatorilor dupa ce s-au facut toate procedurile tehnice si juridice ale acestora. Acum, soferii RATP scot autobuzele la strada pentru ultimele teste inainte de punerea masinilor pe traseu.
"Motorul este mai puternic decat la celelalte autobuze si se cunoaste la plecarea de pe loc ca se sta mai putin timp. In statii, autobuzul se apleaca putin si oamenii pot urca foarte usor pentru ca podeaua e aproape de sol", spune unul dintre soferii RATP Iasi.
Autobuzele urbane sunt fabricate intre anii 2000 - 2001, sunt dotate cu radiatoare puternice care vor oferi caldura calatorilor pe timpul iernii, acestea avand fiecare cate 80 de locuri. Usile masinilor DAF Alliance City B96 sunt culisante, podeaua este joasa, iar in timpul stationarii, autobuzele se apleaca in partea statiei pentru a usura imbarcarea calatorilor. Masinile au un sistem triplu de ventilatie si in fiecare dintre acestea vor fi montate camere video de supraveghere.
Lotul de 40 autovehicule DAF Alliance City aduse din capitala Olandei urmeaza sa fie pus la dispozitia calatorilor dupa ce s-au facut toate procedurile tehnice si juridice ale acestora. Acum, soferii RATP scot autobuzele la strada pentru ultimele teste inainte de punerea masinilor pe traseu.
"Motorul este mai puternic decat la celelalte autobuze si se cunoaste la plecarea de pe loc ca se sta mai putin timp. In statii, autobuzul se apleaca putin si oamenii pot urca foarte usor pentru ca podeaua e aproape de sol", spune unul dintre soferii RATP Iasi.
Autobuzele urbane sunt fabricate intre anii 2000 - 2001, sunt dotate cu radiatoare puternice care vor oferi caldura calatorilor pe timpul iernii, acestea avand fiecare cate 80 de locuri. Usile masinilor DAF Alliance City B96 sunt culisante, podeaua este joasa, iar