Majoritatea retaileri de pe piata locala au sarbatorit Black Friday vineri, dar si in weekend, inregistrand vanzari mult mai mari comparativ cu anul trecut. Vezi care au fost cele mai comandate produse si care este valoarea lor.
Romanii s-au inghesuit vineri inca de la primele ore in magazine pentru a prinde reducerile la produsele dorite. De asemenea, site-urile retailerilor online s-au „incins”, dar au facut fata mai bine decat anul trecut, cu exceptia Domo, care a picat mult timp, fapt care l-a facut pe retailer sa anunte reduceri si luni.Vezi intr-un material anterior cum s-au luptat retailerii in razboiul preturilor.
Vanzari eMag
La eMag s-au comandat, de Black Friday, 250.000 de produse in valoare totala de 23 milioane de euro, dublu comparativ cu anul trecut.
Reducerile au avut o valoare totala de 10 milioane de euro, potrivit lui Iulian Stanciu, director general eMag.
La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMag erau 100.000 de oameni. In momentul de varf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul intregii zile, cel mai mare retailer online din Romania a primit 3,1 milioane de vizite. Cresterea traficului fata de anul trecut a fost sustinuta de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite si 13.000 de comenzi.
Cea mai mare comanda plasata de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat si un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei.
Livrarea produselor a inceput de vineri, iar jumatate dintre acestea vor ajunge la clienti in cursul zilei de luni, 25 noiembrie. Pana la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate din depozitul eMag acasa la clienti, au spus oficialii companiei.
In total, clientii eMag au cumparat, de Black Friday, 40.000 de