Microsoft şi Nokia au acelaşi stil de a-şi face publicitate şi lovesc în rivali chiar în aceeaşi zi. Nokia-şi promovează tableta atacând iPad-ul, iar Microsoft sare la beregata lui Google Chromebook.
Microsoft are de câteva luni bune campania "Scroogled", prin care ironizează şi atacă Google. Campania este centrată pe faptul că gigantul din Mountain View ar atenta la datele utilizatorilor, iar Microsoft nu face acest lucru.
În noul episod Scroogled, Microsoft apelează la realizatorii emisiunii "Aşii Amanetului" (Pawn Stars), una dintre cele mai populare din Statele Unite.
O femeie aduce un laptop Chromebook la amanetat, dar acesta este luat în derâdere de proprietarii magazinului. De ce? Pentru că trebuie să fie conectat la internet mereu şi pentru că nu are Office sau iTunes.
Puteţi vedea reclama mai jos.
Nokia, atac la iPad
Nokia a lansat în luna octombrie prima sa tabletă. Are WIndows RT şi vine cu o tastatură integrată. De asemenea, promite o autonomie mare.
În prima reclamă la gadgetul finlandezilor, Nokia atacă autonomia bateriei de pe iPad şi lipsa tastaturii - un iPad nu poate fi folosit un timp îndelungat şi nici nu poate înlocui un laptop.
Ceea ce transmite Nokia e că Nokia Lumia 2520 poate înlocui un laptop. Avem experienţa Microsoft Surface. Oare poate?
Vedeţi video-ul mai jos.