de Ovidiu BOICA
ovidiuboica@tribuna.ro
26 noiembrie 2013 12:07
7 vizualizari
A-A+
Pilotul sibian a concurat la Sibiu Rally Show 2013 pe un Mitsubishi Lancer EVO X R4 preparat de Colina Motorsport, o maşină cu tracţiune integrală.
După ce a concurat în Campionatul Naţional de Raliuri "Dunlop" cu un Renault Clio RS, iar în Campionatul European de Raliuri FIA cu modelul Citroen DS3 R3, Sebastian Barbu a luat startul ultimei curse a sezonului, Sibiu Rally Show, la volanul unei maşini cu tracţiune integrală, un Mitsubishi Lancer EVO X R4.
Înainte de competiţia prorpiu-zisă, pilotul sibian a avut ocazia să testeze maşina, într-o sesiune de antrenamente de circa 30 de kilometri. “Am avut o sesiune de teste de 30 de kilometri şi am încercat să mă acomodez pe macadam cu noua maşină. Este o senzaţie diferită faţă de modelele cu tracţiune faţă, dar mi-a plăcut mult. Cred că a fost cea mai bună decizie pentru finalul de sezon de a participa la o competiţie în care presiunea nu este atât de mare cu un model cu tracţiune integrală”, a afirmat Sebastian Barbu.
Sebastian Barbu s-a acomodat repede cu noua maşină, iar la finalul Sibiu Rally Show a urcat pe podium, ocupând locul al treilea, după Marco şi Simone Tempestini. “A fost prima mea experienţă cu o maşină cu tracţiune integrală şi sunt foarte mulţumit de rezultat. A fost un show spectaculos, în care m-am luptat pentru victorie până la final. Nici nu mă gândeam că voi ajunge atât de departe, ţinând cont de lipsa mea de experienţă cu o maşină cu tracţiune integrală, dar am savurat fiecare kilometru şi mă bucur că am luat această decizie pentru Sibiu Rally Show”, a mai spus Sebastian Barbu.
Colaborare cu Burkart
După Sibiu Rally Show, Sebastian Barbu a început deja pregătirile pentru sezonul 2014, alături de germanul Aaron Burkart, campionul mondial la juniori