Nici nu s-a uscat bine cerneala de pe comunicatele magazinelor care anunţau cifrele-record ale încasărilor de săptămâna trecută, că deja ne pregătim de cea de-a doua "Vinere Neagră", care se anunţă cel puţin la fel de interesantă pentru cumpărători şi de profitabilă pentru antreprenori. Astfel, mâine vom avea parte de un nou val de promoţii spectaculoase din partea retailerilor, de data aceasta intrând în peisaj mai multe companii din afara domeniului electroIT (n.r. electronice, electrocasnice, produse IT etc.). Aşadar, în urmă cu o săptămână, am avut parte de vânzări de sute de milioane de lei, zeci de mii de tablete, smartphone-uri, calculatoare şi televizoare vândute şi milioane de vizitatori atât online cât şi în magazine. Nici de data aceasta datele problemei nu par a fi cu mult schimbate. Aşteptările sunt la fel de mari, reducerile cel puţin la fel de generoase, iar produsele par a fi ceva mai diversificate.
"Black Friday" (n.r. "Vinerea Nea¬gră") a ajuns la cea de-a treia ediţie în ţara noastră. Deşi, în mod tradiţional, în Statele Unite ale Americii, "Black Friday" este evenimentul care marchează ultima zi de vineri a lunii noiembrie şi startul sezonului de cumpărături pentru Crăciun, anul acesta, în ţara noastră, evenimentul a fost organizat de o parte dintre marii retaileri pe data de 22 noiembrie. Cu toate acestea, o mare parte dintre companii au rămas consecvente în ceea ce priveşte data evenimentului, iar altele îl organizează de două ori sau chiar nu se opresc din promoţii timp de o săptămână întreagă.
* Record de vânzări înregistrat săptămâna trecută
Aşteptările cu privire la "Black Friday" de anul acesta au fost confirmate cu ocazia campaniei susţinută de magazine vinerea trecută, pe data de 22 noimebrie. Astfel, eMAG, principalul actor din sfera online a marilor retaileri, a înregistrat, vineri, până la orele prânzului, vânzări de