CFR Marfa poate sa devina rentabila, trebuie doar sa vrea managementul acest lucru, insa in sistem sunt in continuare persoane care lucreaza mai mult in avantajul concurentei, a afirmat, marti seara, ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, informeaza Agerpres. Sursa imagine: ramona-manescu.ro
Ea a admis ca o companie nu poate obtine pierderi decat in cazul in care exista un management neperformant.
"Pierderile apar atunci cand exista un management neperformant, un mod de a conduce lucrurile intr-o directie gresita, pentru ca aceste datorii nu apar din senin, ci din contracte prost facute, fie din cauza unor interese care nu au nicio legatura cu cele ale companiei, fie din faptul ca poate nu sunt suficient de consecventi in a gasi solutii pentru profitabilitatea companiilor pe care le conduc", a spus Manescu, la Realitatea TV.
Ea a precizat ca doreste sa dea o sansa companiei sa revina pe profit.
"Ce ma intereseaza pe mine, si ce m-a interesat si la TAROM, pana la urma a fost sa dau o sansa companiei in sine sa isi revina, pentru ca, discutand si cu Banca Mondiala si cu Fondul Monetar International, spre exemplu, despre CFR Marfa, concluzia este una singura: CFR Marfa poate sa devina rentabila, trebuie doar sa vrea managementul sa devina rentabila", a subliniat ministrul Manescu.
Seful de la Transporturi si-a exprimat speranta ca actuala conducere a CFR Marfa vrea redresarea companiei.
"Actualul management, eu sper ca doreste acest lucru. Am discutat cu managementul de la CFR Marfa, si stiu ca domnul Draghici (directorul general al CFR Marfa, Dragos Alexandru Draghici, n.r) incearca sa gaseasca contracte, sa realizeze profit, incearca sa prinda din urma, cumva, trenul. Incearca, dar, intr-adevar, in sistem sunt in continuare persoane, personaje, care lucreaza mai mult in avantajul competitiei decat in avantajul companiei