Producătorul de bere Grolsch va amenaja fostul magazin București, situat pe strada Lipscani, într-un spațiu în care mai mulți meșteșugari își vor expune produsele, timp de trei zile, pe care l-a denumit ‘anti-mall’.
“Grolsch își propune, astfel, să încurajeze creativitatea colectivă și nonconformismul, în același timp amendând clișeele convenționale cu care ne întâlnim în fiecare zi. Reinterpretarea mall-ului, un simbol al produselor în serie, într-o manieră anti-conformistă va aduce împreună minți creative, care vor da un nou rol spațiului. Evenimentul se va desfășura în fostul magazin București — o locație creativă, definită în antiteză cu simbolul produselor și experiențelor în serie’, informează compania.
În total, la experiment vor participa 15 meșteșugari, care, în viața de zi cu zi, sunt angajați în companii multinaționale și bănci.
La parterul magazinului vor fi amenajate standuri pentru cei care își asigură existența de pe urma pasiunii lor, printre care și Ivan Patzaichin, care acum construiește bărci.
Primul etaj este destinat standurilor pentru ‘corporatiștii’ care vor să etaleze și să vândă produsele făcute de ei — de la haine și bijuterii făcute manual la tot felul de produse de artizanat. Va fi amplasată și o casă de marcat, pentru emiterea de bonuri fiscale. Ei vor putea, astfel, să experimenteze ce ar însemna să se dedice doar pasiunii lor și să renunțe cu totul la locurile de muncă din companiile unde sunt angajați.
Ultimul etaj este, ca și la mall-uri, destinat restaurantelor. Însă, în locul fast-food-urilor, vor fi mese cu produse tradiționale și o scenă unde vor cânta formații experimentale.
Organizatorii se așteaptă la peste 30.000 de vizitatori în cele trei zile, respectiv 6, 7 și 8 decembrie.
Producătorul de bere Grolsch va amenaja fostul magazin București, situat pe strada Lipscani, într-un