MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, a înregistrat în trimestrul trei al anului curent o cifră de afaceri în valoare de 15,5 milioane de euro, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cea mai dinamică sferă de business rămâne în continuare rețeaua de laboratoare care, în trimestrul trei, a înregistrat o creștere a veniturilor de 33% față de aceeași perioadă a anului trecut, numărul total de analize procesate fiind de peste 876.000. La nivelul rețelelor de hyperclinici și spitale ritmul de creștere a rămas constant, volumul de pacienți plătitori înregistrând în ultimele 3 luni o creștere de 15%, pâna la 560.000 de persoane. Și în sfera abonamentelor medicale MedLife a păstrat un trend crescător. Astfel la nivelul trimestrului trei compania a raportat creșteri de până la 10% în condițiile în care piața abonamentelor a continuat să scadă. Astfel, în primele 9 luni MedLife și-a crescut portofoliul de clienți corporate cu 52.200 abonați, dintre care 19.900 în trimestrul trei. Printre companiile care au intrat în portofoliu MedLife în ultima perioadă se numără: Arcellor Mital, Grup Catena Fildas, EOS Kasolvenzia, Bit Defender, Martelli Europe, TNT România. “Ne apropiem cu pași siguri de „majorat”, 18 ani de activitate în România, etapă la care am reușit nu numai să reconfirmăm calitatea noastră de lider de piață în domeniul serviciilor medicale private, dar și să ne mândrim cu un business solid și stabil care integrează toate serviciile într-un sistem medical sănătos: de la investigații clinice și paraclinice, la servicii de spitalizare și intervenții chirurgicale complexe. În2012, conform cifrelor publicate de Ministerul de Finanțe, ne-am mărit substanțial ecartul față de competitori și ne-am crescut cota de piață la 15%, acest procent urmând să crescă și mai mult anul viitor odată cu extinderea lanțului de hyperclin