"În urma informaţiilor apărute ieri în presă, referitor la faptul că ar fi pierdut un proces în faţa unui pacient care a câştigat în instanţă daune morale de 50.000 de euro pe motiv de culpă medicală şi neglijenţă, respectiv pierderea vederii datorită unei intervenţii chirurgicale, Centrul oftalmologic Oculus precizează că în cazul operaţiei respective, miopie, nu este vorba de influenţarea în vreun fel a capacităţii de vedere a pacientei, nici a acuităţii vizuale, ci de faptul că pacienta în cauză poartă în continuare ochelari", comenteză astăzi reprezentanţii clinicii Oculus, dată în judecată pentru 50.000 de euro de către o pacientă care susţine că a fost victima unui malpraxis grav.
"Consider că este o totală lipsă de profesionalism şi o evidentă dorinţă de publicitate felul în care casa de avocatură Ionescu şi Sava a comunicat presei informaţii denaturate şi incomplete. Reclama se face prin procese câştigate, nu prin distribuirea unor informaţii inexacte, departe de spiritul adevărului care ar trebui să patroneze orice demers al unei case de avocatură. Am început deja demersurile de a acţiona în judecată Ionescu şi Sava pentru gravele prejudicii de imagine şi lezarea prestigiului profesional suferite. Devine vădit faptul că pacienta a fost mai interesată de câştigul material pe care îl putea obţine decât de rezolvarea reală a problemei ei medicale”, a declarat doctorul Cristian Moraru, acuzat de malpraxis, în dreptul său la replică.
Potrivit Oculus, procesul intentat de către pacienta respectivă este doar în etapa de primă fază de înfăţişare (faza de fond), urmând ca sentinţa finală să fie stabilită abia după parcurgerea tuturor celor 3 etape procesuale, în concluzie nu existăîn acest moment nicio sentinţă definitivă prin care Centrul medical Oculus trebuie să plătească daune morale. "Contrar afirmaţiilor preluate de presă, conform cărora paci