Din luna mai, Remiza de vagoane a CFR Călători din Paşcani a fost trecută în conservare, fiind păzită de zece persoane.
Până la închiderea acesteia, aici se efectuau zilnic verificări şi reparaţii la zeci de vagoane, la care se mai adăugă activităţile de salubrizare şi spălare exterioară a trenurilor. Cei aproximativ 100 de angajaţi au fost transferaţi la Suceava şi Roman.
Miza conservării acestei remize CFR este una cu bătaie lungă, fiind, de fapt, o manevră imobiliară regizată pentru controversatul Gruia Stoica, afirmă newspascani.com. Afaceristul gălăţean doreşte să pună mâna pe imobilul şi terenul remizei CFR Paşcani, care este de aproximativ două hectare.
(Sursa: newspascani.com) Din luna mai, Remiza de vagoane a CFR Călători din Paşcani a fost trecută în conservare, fiind păzită de zece persoane.
Până la închiderea acesteia, aici se efectuau zilnic verificări şi reparaţii la zeci de vagoane, la care se mai adăugă activităţile de salubrizare şi spălare exterioară a trenurilor. Cei aproximativ 100 de angajaţi au fost transferaţi la Suceava şi Roman.
Miza conservării acestei remize CFR este una cu bătaie lungă, fiind, de fapt, o manevră imobiliară regizată pentru controversatul Gruia Stoica, afirmă newspascani.com. Afaceristul gălăţean doreşte să pună mâna pe imobilul şi terenul remizei CFR Paşcani, care este de aproximativ două hectare.
(Sursa: newspascani.com)