Retailerul EuroGsm, controlat de antreprenorii locali Silvia şi Zsolt Fodor, participă la campania Black Friday cu două perioade promoţionale, prima desfăşurându-se deja în weekendul 22-24 noiembrie, urmând ca cea de-a doua campanie să aibă loc pe 29 noiembrie. Printre produsele promoţionale se numără telefoane mobile, tablete, căşti bluetooth, stick-uri USB, genţi pentru laptop, huse pentru telefoane, tocuri şi folii protecţie ecran. În cazul accesoriilor, reducerile de preţ se ridică până la 58%, în timp ce reducerile pentru telefoane pot ajunge până la 40%, pentru modele precum smartphone-urile HTC One sau Samsung Galaxy S4 Mini. Preţuri promoţionale au şi tabletele Smailo Web Energy, cu diagonala de 9.7’’, sau Samsung Galaxy Note N5110. Pe lângă gama de dispozitive mobile şi accesorii, EuroGsm va scoate la ofertă şi gadgeturi, printre care minidifuzorul Gear4 Angry Birds, husa cu tastatură USB Forever pentru tablete 7 sau dispozitivul Chromecast Google HDMI streaming media player. EuroGsm a lansat în weekendul 22-24 noiembrie o avanpremieră a campaniei de Black Friday, sub denumirea de „Sneak peek”, unde vizitatorii au avut acces la o parte din produsele pregătite pentru finalul lunii. ’’Anul acesta am decis să organizăm două perioade de reduceri, în 22 noiembrie şi în 29 noiembrie. În urma weekendului care s-a încheiat, am înregistrat de 10 ori mai multe comenzi decât într-o zi obişnuită”, a spus Zoltan Halmai, directorul comercial al companiei. EuroGsm, cel mai mare retailer autohton din piaţa şi partener al operatorului de telefonie mobilă Orange România, are sediul central în Cluj-Napoca şi o reţea de magazine extinse în toată ţară. Compania comercializează telefoane, accesorii, precum şi toată gama de servicii de telefonie mobilă ale operatorului partener, respectiv abonamente de voce, internet mobil sau telefonie fixă. Reţeaua de magazine de telefoane, serv