Meciul de Champions League, dintre Steaua şi Schalke, transmis de TVR 1, aseară de la 21.45, a fost pe primul loc în audienţe, atât pe targetul naţional, cât şi pe urban.
Pe segementul comercial, lider a fost Pro TV, care a difuzat, pe intervalul meciului, show-ul culinar MasterChef Proba celebrității și știrile de noapte.
Partida a fost urmărită la postul public de peste 1,4 milioane de telespectatori.
Meciul Steaua-Schalke a fost difuzat şi de posturile Digi Sport şi Dolce Sport.
Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor de pe intervalul meciului.
NAŢIONAL. Partida de pe TVR 1 a atras 1,4 milioane de telespectatori din întreaga țară. Pro TV s-a clasat pe locul doi cu o audienţă de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori. Kanal D a ocupat locul trei (peste 1 milion de telespecatori) cu Suleyman Magnificul şi Wow Biz.
Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, s-a clasat pe locul şapte la nivel naţional, cu o audienţă de 220.000 de telespectatori, în medie pe minut.
URBAN. Meciul dintre Steaua şi Schalke, difuzat de TVR 1, a înregistrat, la orașe, o medie de circa 700 de mii de telespectatori, la mică distanţă de Pro TV (635.000), aflat pe locul al doilea. Kanal D şi-a menţinut poziţia în clasament, fiind urmărit, pe prioada meciului, de 614.000 de telespectatori.
La orașe, Dolce a avut o medie de 95.000 detelespectatori pe minut și a fost pe poziția a noua.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, pe intervalul meciului, pe primul loc a fost Pro TV, cu 435.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani. TVR 1 a fost pe locul al doilea (379.000), urmat de Kanal D (250.000).
Meciul de Champions League, dintre Steaua şi Schalke, transmis de TVR 1, aseară de la 21.45, a fost pe primul loc în audienţe, atât pe targetul naţional, cât şi pe urban.
Pe segementul comercial, lider a fost Pro TV, care a