Industria luxului a început să observe ascensiunea unei noi pieţe, care e egal răspândită în ţară şi poartă costum şi cravată: bărbaţii. Atenți la tot ce se cere și la ce ar putea fi rentabil, designerii au învățat cum să-i ispitească pe urmașii lui Adam, mai ales că, spun ei, au cu totul alt comportament la raioanele de lux decât femeile. Sunt loiali.
Drumurile la Londra, Milano, Paris sau Dubai nu mai sunt singura soluţie pentru un outfit de gentleman adevărat. De o bucată bună de vreme, oferta de produse premium şi de lux pentru bărbaţi s-a diversificat şi la noi.
Avem un mix de branduri atractiv, selecţie potrivită de produse (mărimi, culori, modele) şi customer service. Deşi aflate în concurenţă cu monobrandurile şi multibrandurile care au în ofertă toate tipurile de vestimentaţie şi accesorii, magazinele specializate în modă exclusiv pentru bărbaţi prosperă pe piaţa românească, judecând după cifrele bune de vânzări pe care le anunţă
Da, acum și domnii au prea multe haine. Și, la fel ca femeile, găsesc tot felul de motive să le cumpere – sunt un mod de a se sărbători și consola, le reflectă finul simț estetic, sunt mai ieftine decât terapia etc. Și tot la fel ca în cazul femeilor sunt puține cele pe care chiar le poartă. Câteva cămăși. Două-trei costume. Un sacou de șoc. O singură pereche, foarte dragă, de jeanși.
Revista Capital va publica, în ediţia tipărită din 2 decembrie, un supliment gratuit – Capital Luxury – în care a analizat oferta din piaţă şi a făcut o listă cu cele mai bune magazine de unde se poate cumpăra teoretic orice poate să scoată un bărbat din mulţime.
„30 de piese de bună calitate sunt suficiente în garderoba unui bărbat”, e categorică stilista Adina Buzatu, care deţine cele două magazine Trends, cu vânzări anuale de 1,4 mil. euro. „Bărbatul român - continuă ea -, deşi este pre