Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola HBC România şi Moldova, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, spune că există toate criteriile de stabilitate macroeconomică pentru ca românii să-şi recapete încrederea în economie şi să reînceapă să consume, dar că acest lucru va dura maximum un an.
„Nu văd schimbări majore în 2014. Aş paria pe 2015 şi cred că acesta este anul în care PIB-ul României va continua să crească, dar va reveni şi încrederea consumatorilor, va creşte puterea de cumpărare, ceea ce va aduce consumatorii înapoi nu doar pe piaţa băuturilor răcoritoare, ci în toată piaţa“, a declarat Batoux într-un interviu acordat Ziarului Financiar.
Cum îşi pot recupera românii încrederea?
„Primul lucru este stabilitatea, atât politică, cât şi monetară. Vor să vadă că inflaţia este sub control, trebuie să vadă că moneda naţională este stabilă, că guvernul are grijă de finanţele ţării, că nu lasă deficitul să crească. Când ne uităm la mediul economic actual vedem că România le are pe toate şi este un lucru care vorbeşte de la sine: România este ţara cu cea mai mare creştere a PIB-ului din Uniunea Europeană (în primele nouă luni – n. red.).“
Batoux, care este de cinci ani în România, spune că în 2012 şi 2013 majoritatea companiilor şi-au resetat businessurile şi şi-au adaptat organizaţiile la noile condiţii de piaţă, dar că acum intră într-o nouă etapă de investiţii, iar acest lucru va aduce o creştere suplimentară în economie. Continuarea pe ZFCorporate
Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola HBC România şi Moldova, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, spune că există toate criteriile de stabilitate macroeconomică pentru ca românii să-şi recapete încrederea în economie şi să reînceapă să consume, dar că acest lucru va dura maximum un an.
„Nu văd schimbări majore în 2014. Aş paria pe 2015 şi