ANALIZA DE JOI. Vocea României și X-Factor, cele două talent-show-uri muzicale de pe Pro TV și Antena 1 pun în mișcare rețelele sociale. În zilele în care cele două emisiuni sunt pe post, activitatea pe Facebook crește exponențial.
Paginademedia.ro vă prezintă, la Analiza de joi, impactul pe care Vocea României și X-Factor îl au asupra activității de pe rețelele sociale. Materialul se bazează pe un studiu Facebrands realizat pentru perioada 1-18 noiembrie.
Câteva concluzii generale:
Studiul, detaliat:
Activitatea pe conturile celor două talent-show-uri este de câteva ori mai mare în zilele cu emisiuni.
VOCEA ROMÂNIEI. Într-o zi normală, contul Vocea României are aproximativ o mie de fani implicați, chiar și mai puțin. În zilele de difuzare, activitatea crește la câteva mii: 3.300 la ediția din 2 noiembrie, 3.700 la cea din 9 noiembrie și un vârf de 6.500 de fani implicați în 16 noiembrie.
Implicarea fanilor Vocea României scade duminica (când pe post e X-Factor), dar rămâne peste nivelul din timpul săptămânii.
Ce se întâmpla pe contul X-FACTOR?
În cursul săptămânii, până într-o mie de fani sunt activi (cu like-uri, comentarii sau share). Activitatea fanilor se dublează în duminicile cu emisiuni, dar este sub nivelul Vocii. Astfel, au fost 2.600 de fani implicați pe 3 noiembrie, aproape la fel o săptămână mai târziu și aproximativ 2000 în ziua de 17 noiembrie.
Dacă la capitolul fani implicați contul Vocea României se detașează, X-Factor este campion la numărul de materiale și de activități ale administratorilor contului.
În trei săptămâni, administratorii contului X-Factor au avut aproape 500 de materiale (linkuri, fotografii, filme sau statusuri). În același timp, pe contul Vocii au fost sub 200 de materiale postate.
Ce s-a întâmplat în zilele cu emisiuni:
LA X-FACTOR. În fiecare dumin