Candy Crush Saga, un joculet cu bomboane colorate ce trebuie aranjate mestesugit, a ajuns sa fie jucat de peste 100 de milioane de oameni, iar asta se intampla pentru ca cei care l-au creat au gasit o reteta reusita pornind de la o idee simpla pe care au "ambalat-o" insa interesant. Cum a izbutit jocul sa devina atat de popular, cu ce au contribuit romanii si cat de periculoasa e dependenta de joc puteti citi in articolul realizat la evenimentul How to Web, dupa o discutie cu Thomas Hartwig, unul dintre fondatorii companiei King.
De ce a devenit jocul atat de popular
Jocul de tip "casual" consta in aranjarea unor bomboane colorate in diverse configuratii pentru a termina nivelele. A ajuns sa aiba peste 400 de nivele si, la prima vedere, jocul pare banal, simplu si asta e unul dintre secretele care au facut ca el sa fie jucat atat de des.
Candy Crush Saga este cel mai popular joc casual pe internet, fiind jucat de peste 100 de milioane de oameni, in timp ce 225 de milioane joaca toate aplicatiile King pe site-ul companiei, pe Facebook, pe Android si pe iOS. Recent, Candy Crush a depasit pragul de 500 de miliioane de descarcari pe Google Play si App Store.
Thomas Hartwig a explicat intr-o prezentare la evenimentul How To Web de ce jocul a ajuns atat de popular si apoi a detaliat situatia intr-un interviu pentru HotNews.ro.
El spune ca jocul a avut atat de mare succes fiindca
- are grafica buna
- aplicatia este gratuita si apoi poti cumpara diverse optiuni in interiorul ei (model freemium)
- e accesibil tuturor
- il poti juca "pe fuga" si apoi reiei cand doresti
- Are cateva sute de nivele diverse
- poate fi jucat pe multe platforme mobile si mai ales pe Facebook
- a fost testat intens
- are un caracter social
King in Romania. extinderea continua
King.co