Generali România a consemnat, în primele nouă luni, subscrieri de 333,8 milioane lei, în scădere cu 8% faţă de intervalul similar din 2012, pe fondul reducerii veniturilor pe segmentul asigurărilor generale, potrivit datelor remise de asigurător la solicitarea Mediafax. "Scăderea înregistrată în primele nouă luni este justificată de politica adoptată de Generali în direcţia concentrării pe linii de business profitabile", potrivit reprezentanţilor companiei. Clasa asigurărilor de viaţă a cumulat venituri de 64,6 milioane de lei, în urcare cu 3% comparativ cu septembrie 2012, evoluţie susţinută de avansul subscrierilor pe asigurări de grup (employee benefits) cu 11%. În schimb, veniturile din asigurări generale au fost de 269,2 milioane lei, comparativ cu 300,3
milioane de lei în urmă cu 12 luni. "Pe segmentul CASCO, unde piaţa a raportat scăderi, Generali a înregistrat o creştere de 2%, subscriind 104,8 milioane de lei", potrivit reprezentanţilor companiei. La nivelul pieţei, subscrierile pe segmentul CASCO au scăzut cu 8,3% în primele nouă luni, la 1,33 miliarde de lei, conform Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF). Asigurările auto reprezintă 40% din volumul total de business al companiei, din care 31% sunt poliţe CASCO, a căror cotă a urcat de la 28% în perioada ianuarie-septembrie 2012.
Următoarea linie de afaceri ca pondere este cea a asigurărilor generale corporate, care deţin 21% din totalul veniturilor. "Subscrierile pe asigurări generale corporate au înregistrat un avans de 2%, la 69 de milioane lei, creştere susţinută de segmentele asigurărilor tehnice (+3%) şi de răspundere civilă (+13%). Ponderea asigurărilor generale corporate în portofoliul companiei a avansat cu două puncte procentuale faţă de perioada similară a anului 2012", au mai spus reprezentanţii companiei. Asigurările de viaţă reprezintă 19% din volumul de prime subscrise