Piesa pusă în scenă de trei tineri actori tratează condiţia şi efemeritatea artei actorului "Kean", a doua reprezentaţie din cadrul Festivalului Vin’La Teatru, este o pledoarie despre condiţia actorului. Spectacolul este o adaptare după piesa lui Jean-Paul Sartre cu inserţii din operele lui William Shakespeare.
La origine, Kean este o adaptare a lui Sartre după piesa „Kean ou Désordre et Génie” scrisă de Alexandre Dumas – fiul în 1836, şi inspirată de personalitatea actorului britanic Edmund Kean, care a trăit cu adevărat între 1787-1833. Interpretarea de aseară a celor trei tineri actori absolvenţi ai UNATC Bucureşti este la rândul ei o adaptare după piesa lui Sartre care se concentrează asupra unor probleme fundamentale de natură filozofică, psihologică şi umană care tratează condiţia şi efemeritatea artei actorului. Mihai Niţu în rolul principal (Kean), Vladimir Albu în rolul sufleorului (Salomon) şi Lia Gherman, personajul feminin (Anna), reuşesc prin viziunea proprie şi interpretarea de excepţie ce îmbină elemente de biografie, dramă, tragedie, iubire, comentarii sociale, filozofie şi comedie să determine publicul să mediteze la condiţia actorului care a avut întotdeauna un statut aparte, indiferent de epocă. Nevoit la fiecare spectacol să se dedice în întregime personajului pe care îl interpretează, dăruindu-şi sufletul deplin şi necondiţionat la fiecare reprezentaţie, actorul este iubit pentru rolul său dar dispreţuit pentru viciile sale ca om. Pericolul care îl paşte este de a confunda el însuşi viaţa proprie cu rolurile pe care le joacă. Kean, un actor împătimit al pieselor lui Shakespeare, devine în final un simbol de artă pură, necântărită prin bani ci nepreţuită tocmai prin actul gratuit de a oferi satisfacţie publicului. O piesă grea, cu un mesaj profund, pe care cei trei tineri au interpretat-o cu sufletul, aşa cum se cuvine unor adevăraţi actori..