Continuă seria schimbărilor în Pro TV, după demisia lui Adrian Sârbu. Ciprian Stancu, șef al vânzărilor, pe șase țări, al companiei Central European Media Enterprises, pleacă din compania mamă a Pro TV, începând de la 1 decmebrie.
Ciprian Stancu a fost promotorul politicii de creșteri a prețului publicității și a eliminării rebate-ului.
Ciprian Stancu, în exclusivitate pentru Paginademedia.ro:
“A fost o decizie comună, în condițiile schimbării de management de la CME. Am decis împreună că este mai bine să nu continuăm colaborarea.
În calitate de coordonator al vânzărilor, am fost implicat direct în politica de creștere a prețului publicității în toată regiunea și de transparentizare prin eliminarea rebate-ului. În Cehia, această schimbare a fost mai abruptă, iar piața de acolo nu a reacționat cum ne așteptam.
Rezultatele după nouă luni și schimbarea de tot management CME au condus la o optică diferită asupra politicii de vânzări a companiei.”
Care este direcția?
“Consistent cu principiile care m-au ghidat, până în acest moment nu am inițiat discuții cu nicio altă companie din industrie, pentru un nou angajament. Mi s-a părut corect să rămân loial companiei până în ultima zi sub contract, a declarat Ciprian Stancu pentru Paginademedia.ro.“
Carte de vizită Ciprian Stancu:
Continuă seria schimbărilor în Pro TV, după demisia lui Adrian Sârbu. Ciprian Stancu, șef al vânzărilor, pe șase țări, al companiei Central European Media Enterprises, pleacă din compania mamă a Pro TV, începând de la 1 decmebrie.
Ciprian Stancu a fost promotorul politicii de creșteri a prețului publicității și a eliminării rebate-ului.
Ciprian Stancu, în exclusivitate pentru Paginademedia.ro:
“A fost o decizie comună, în condițiile schimbării de management de la CME. Am decis împreună că este mai bine să nu continuăm colabor