Managerul SJU Ploieşti afirmă că niciodată nu a pretins că serviciile oferite de spitalul pe care îl conduce sunt "perfecte" şi cere public scuze pacienţilor pentru "lipsa de umanitate cu care sunt trataţi", însă spune că "imaginea de lumea a treia creată spitalului este falsă".
Într-un comunicat de presă dat publicităţii joi după-amiază, în a doua zi de anchetă a comisiei trimise de Ministerul Sănătăţii la Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti, managerul acestei unităţi sanitare îşi cere public scuze pentru carenţele comportamentale ale subalternilor săi, care au fost semnalate în presă în ultima perioadă şi spune că niciodată nu a pretins că serviciile oferite de spitalul pe care îl conduce sunt "perfecte la toate capitolele".
"Niciodată, în întreaga mea carieră, nu am afirmat că serviciile oferite de unitatea noastră medicală sunt perfecte la toate capitolele. Nu mi-aş permite să afirm aşa ceva pentru că şi noi, cadrele medicale din Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti, trăim şi înţelegem neajunsurile, durerea, suferinţa şi dramele prin care trec unii dintre pacienţii şi aparţinătorii care intră în unitatea noastră medicală. Suntem oameni în primul rând, indiferent că ne numim chirurgi, şefi de secţie, manageri de spital, asistenţi, infirmieri sau personal TESA. S-a scris mult în ultima perioadă, dar nu numai acum, despre lipsa de umanitate cu care sunt trataţi unii pacienţi. S-a scris foarte mult despre lipsa de politeţe cu care sunt trataţi aparţinătorii pacienţilor. Pentru aceste lucruri ţin să îmi exprim, în aceste puţine rânduri, compasiunea şi scuzele mele tuturor celor care au păşit în spitalul nostru şi au avut parte de un asemenea tratament din partea unora dintre colegii noştri. Poate că scuzele ar fi trebuit să vi le adreseze chiar ei. Pentru eventualele carenţe comportamentale, îmi cer scuze eu, managerul spitalului, în numele acelor