Anul acesta, românii au parte de două ori de BLACK FRIDAY. Prima rundă s-a derulat la sfârşitul săptămânii trecute, iar cea de a doua va debuta mâine, 29 noiembrie. Alţi retaileri, însă, au derulat campania BLACK FRIDAY 2013 toată săptămâna. Sursa: EuroGsm
Începând cu miezul nopţii, retailerii care îşi comercializează produsele prin platforma Okazii.ro vor afişa reduceri de până la 80%, la peste 130.000 de produse, din 12 categorii diferite: electronice, electrocasnice, telefoane mobile şi smartphones, fashion, beauty, auto&moto, casă şi grădină, sport, cărţi, muzică, jocuri şi universul copiilor. Produsele pot fi comandate atât online, cât şi telefonic de cei care nu au un cont Okazii.ro. La BLACK FRIDAY 2013 vor participa peste 1.000 vânzători, atât magazine online cât şi persoane fizice.
Magazinul suporterilor stelişti va veni pe Okazii.ro cu tricouri, fulare şi eşarfe, cu un discount de până la 20%. În cadrul campaniei BLACK FRIDAY 2013, Sportisima.ro va reduce cu până la 35% preţurile la mai mute tipuri de produse, cum sunt bicicletele sau benzile de alergare. La rucsacuri reducerile sunt mai mici, de până la 20%, iar la săniuţe şi produse de sezon merg până la 50%.
Aceeaşi reducere va aplica şi retailerul online Strollers.ro la săniuţe şi produse de sezon sau la pătuţuri. La cărucioare şi accesorii preţurile vor fi mai mici cu până la 40%, în vreme ce la jocuri, atât la cele pentru fet, cât şi la ele pentru băieţi, reducerea va fi de numai 30%.
CITIȚI ȘI: OFERTE BLACK FRIDAY 2013: 2,66 de comenzi pe minut pentru produse digitale
De BLACK FRIDAY 2013, Lidl va reduce preţurile la anumite produse nonalimentare semnalizate la raft cu minim 50%.
Orange a dat startul campaniei "Black Friday toată săptămâna" , derulată exclusiv în magazinul online. Reducerile merg până la 100% în perioada 22 noiembrie –