Conducerea Societăţii de Transport Public şi-a pus în plan să rodeze autobuze second – hand, în scopul de a asigura – în limita unui buget previzionat – un transport municipal corespunzător.
O primă etapă a avut loc ieri, când pe străzile municipiului a rulat un asemenea autobuz second – hand, venit special din Olanda.
Autobuzul „în probe” este marcă olandeză, VDL (Euro 3), e fabricat în 2005, are lungime de 12 metri şi capacitate totală de 82 de locuri (37 + 45).
„Avem contacte cu firme care furnizează autobuze second – hand. Conducerea STP preferă achiziţii în sistem «buy back» – oferim la schimb autobuze vechi şi plătim, după negocieri, diferenţa. Intenţia noastră, dar să vedem înainte bugetul pentru investiţii, este să achiziţionăm aşa măcar cinci autobuze”, ne-a declarat directorul general interimar al STP, Daniel Lucian Bălan. Acesta, împreună cu primarul Constantin Hogea, a testat autobuzul pe un traseu municipal.
Tot directorul Daniel Lucian Bălan ne-a informat că, pentru a răspunde în „Luna cadourilor” cerinţelor cetăţenilor Tulcei, traseul autobuzului nr. 4 va suporta în decembrie o modificare, capăt de traseu fiind – în locul staţiei Petrom – Magazinul „LIDL”. Dacă se va dovedi profitabilă pentru cei care folosesc transportul în comun, conducerea STP ar putea să modifice definitiv traseul.
Conducerea Societăţii de Transport Public şi-a pus în plan să rodeze autobuze second – hand, în scopul de a asigura – în limita unui buget previzionat – un transport municipal corespunzător.
O primă etapă a avut loc ieri, când pe străzile municipiului a rulat un asemenea autobuz second – hand, venit special din Olanda.
Autobuzul „în probe” este marcă olandeză, VDL (Euro 3), e fabricat în 2005, are lungime de 12 metri şi capacitate totală de 82 de locuri (37 + 45).
„Avem contacte cu firme care furnizează autobuze second – han