eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, cu afaceri estimate la 200 de milioane de euro în acest an, a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping şi pe o piaţă din regiune - Bulgaria, pe care a intrat la jumătatea anului trecut, arată datele de pe site-ul emag. bg.
eMag Bulgaria are în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri, până la electrocasnice - design-ul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România în urmă cu o săptămână, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday.
Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux).
eMag are o cotă de 50% de pe piaţa de retail online din Bulgaria, a declarat anterior Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
Compania nu organizează Black Friday şi pe piaţa din Ungaria, potrivit datelor de pe site-ul eMag.hu.
În România, eMag a obţinut în urmă cu o săptămână - când a organizat Black Friday, vânzări de 23 mil. euro, dintre care 1 mil. euro reprezintă valoarea celor 60 de autoturisme comandate de pe site.
eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, cu afaceri estimate la 200 de milioane de euro în acest an, a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping şi pe o piaţă din regiune - Bulgaria, pe care a intrat la jumătatea anului trecut, arată datele de pe site-ul emag. bg.
eMag Bulgaria are în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri, până la electrocasnice - design-ul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România în urmă cu o săptămână, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday.
Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag