eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, cu afaceri estimate la 200 de milioane de euro în acest an, a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping şi pe o piaţă din regiune - Bulgaria, pe care a intrat la jumătatea anului trecut, arată datele de pe site-ul emag. bg.
eMag Bulgaria are în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri, până la electrocasnice - design-ul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România în urmă cu o săptămână, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday.
Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux).
eMag are o cotă de 50% de pe piaţa de retail online din Bulgaria, a declarat anterior Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
Compania nu organizează Black Friday şi pe piaţa din Ungaria, potrivit datelor de pe site-ul eMag.hu.
În România, eMag a obţinut în urmă cu o săptămână - când a organizat Black Friday, vânzări de 23 mil. euro, dintre care 1 mil. euro reprezintă valoarea celor 60 de autoturisme comandate de pe site.
Update. Şeful eMag: 500.000 de vizite şi vânzări de 2 mil. euro în mai puţin de trei ore
eMag Bulgaria a înregistrat în mai puţin de trei ore de la declanşarea campaniei Black Friday 500.000 de vizite pe site şi comenzi în valoare de două milioane de euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.
“Am avut 45.000 de vizitatori la start, ora 7:15 şi comenzi de 1 milion de euro în prima oră. Vârful de trafic simultan a fost atins la ora 8 când pe site erau 70.000 de vizitatori. Am avut o tabletă la 48 leva (108 lei) – am vândut 300 de bucăţi în 5 minute, în medie una pe secundă.