La americani, Vinerea Neagră se-ntîmplă imediat după Thanksgiving Day și, de obicei, semnifică deschiderea sezonului de shopping pentru Crăciun. În România, evenimentul a fost preluat și îmbunătățit, întrucît doar comercianții români știu să facă marketing adevărat: se-ntîmplă în a treia săptămînă din noiembrie și ține trei zile, ca-n poveștile lui Petre Ispirescu. Ceee ce, trebuie să recunosc, mi se pare cam puțin. Două luni, spre exemplu, mi s-ar părea o perioadă rezonabilă pentru Black Friday, astfel încît să aibă toată lumea timp pentru shopping.
Cătălin Botezatu, de pildă, care spune pe ziarulring.ro că n-a avut timp de cumpărături de Black Friday, ar putea, în două luni, să-și cumpere o altă femeie din silicon de la un pește din Valea Jiului, întrucît prima s-a dovedit de mare succes. Mihaela Rădulescu ar avea suficient timp la dispoziție încît să scrie și să lanseze vreo două cărți pline de panseuri românești concepute pe o superbă terasă din Monaco. Între aceste două lansări, ar mai putea face și un videoclip cu formația Taxi, care, evident, s-ar filma la reduceri, întrucît Dan Teodorescu nu e genul de artist care crede în materialisme.
Alina Plugaru, care în week-end-ul trecut a acordat bonusuri de 25% clienților pe care i-a avut la salonul de masaj erotic, ar prinde și sezonul gripei, cînd toată lumea ar aprecia o frecție cu 15 minute mai lungă. Amalia Năstase ar spune că de acest Black Friday și-a cumpărat un încărcător pentru laptop întrucît în birourile din România se fură încărcătoarele. Vă dați seama că, dacă Black Friday-ul ar ține două luni, Amalia Năstase și-ar putea cumpăra două, poate chiar trei încărcătoare. Și un coleg de birou ar apela la Văru’ de pe tocmai.ro, ca să vîndă tot atîtea.
Oana Roman ar avea șansa de a intra, în sfîrșit, la rubrica “Vedete bine îmbrăcate”, ca o urmare firească a reducerilor prețurilor la pătu