Domeniul: Contabilitate
Detaliile joblui:
Postat la: 28-11-2013
Responsabilitati
Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
- Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate;
- Verifica intocmirea corecta a borderourilor si a chitantelor anexate si inregistreaza aceste documente;
- Incaseaza sumele de bani, prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
- Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi, iar daca se fac totusi, din greseala, suma gresit trecuta se bareaza cu o linie si se semneaza de catre casierul care a efectuat corectura.
- Preda in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
- Raspunde de depunerea integrala a numerarului incasat la banca, in contul unitatii.
- Respecta plafonul de casa, plafonul de plati/zi si incasarea maxima /client/zi, conform regulilor interne ale societatii;
- Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite;
- Elibereaza numerar din caserie numai pe baza unei Dispozitii de plata, in scopul acordarii contractelor de credit incheiate;
- De asemenea elibereaza numerar din caserie numai pe baza unei Dispozitii de plata, in scopul efectuarii platilor curente ale societatii, numai in urma acordului scris al unui manager imputernicit in acest sens;
- Are obligatia de a permite efectuarea controlului si de a pune la dispozitia organului de control a tuturor documentelor contabile, evidentelor si a oricaror altor elemente materiale sau valorice solicitate pe care le detine, in vederea cunoasterii realitatii obiectelor si surselor impozabile sau taxabile;
- Raspunde material