Lucrarile la autostrada suspendata a Bucurestiului ar putea incepe primavara viitoare.
Cu un an intarziere fata de termenul initial si numai dupa ce autoritatile vor gasi 10 la suta din costul total al proiectului.
Mai exact, 150 de miloane de euro pentru inceput, pe care responsabilii afirma ca ii vor lua de la constructorii privati interesati sa investeasca in autostrada.
Deloc putini, daca e sa ne luam dupa ei: chinezi, americani sau rusi.
Dupa studiul de fezabilitate stabilit anul trecut, consiliul general al Capitalei a aprobat joi PUZ-ul proiectului. Planurile prevad ca acest inel median sa strabata orasul pe o distanta de 13,5 kilometri de la Est la Vest.
Drumul expres va lega mai exact soselele Colentina, Petricani, bulevardul Aerogarii, DN1, Calea Grivitei, Autostrada A1 si in final Centura de Sud ce se leaga de autostrada A2.
Citiţi mai multe pe stirileprotv.ro
Lucrarile la autostrada suspendata a Bucurestiului ar putea incepe primavara viitoare.
Cu un an intarziere fata de termenul initial si numai dupa ce autoritatile vor gasi 10 la suta din costul total al proiectului.
Mai exact, 150 de miloane de euro pentru inceput, pe care responsabilii afirma ca ii vor lua de la constructorii privati interesati sa investeasca in autostrada.
Deloc putini, daca e sa ne luam dupa ei: chinezi, americani sau rusi.
Dupa studiul de fezabilitate stabilit anul trecut, consiliul general al Capitalei a aprobat joi PUZ-ul proiectului. Planurile prevad ca acest inel median sa strabata orasul pe o distanta de 13,5 kilometri de la Est la Vest.
Drumul expres va lega mai exact soselele Colentina, Petricani, bulevardul Aerogarii, DN1, Calea Grivitei, Autostrada A1 si in final Centura de Sud ce se leaga de autostrada A2.
Citiţi mai multe pe stirileprotv.ro
@N_