În perioada 18-22 noiembrie 2013, o echipă de experţi din cadrul Autorităţii Electorale Permanente a efectuat o vizită la Comisia Electorală Centrală din Republica Moldova. Delegaţia Autorităţii Electorale Permanente a fost formată din domnul Cristian Petraru, şeful Departamentului de organizare a proceselor electorale, domnul Daniel Duţă, directorul Direcţiei management, monitorizare şi logistică electorală şi domnul Gabriel Saucă, directorul Direcţiei informatică. Vizita a constituit o bună oportunitate pentru schimbul de experienţă cu reprezentanţii Comisiei Electorale Centrale din Republica Moldova în vederea îmbunătăţirii practicilor şi a bazei normative în domeniul electoral. Reprezentanţii Autorităţii Electorale Permanente au prezentat experienţa românească în materie electorală, îndeosebi cu privire la: -înregistrarea alegătorilor, delimitarea secţiilor de votare şi arondarea alegătorilor;
-logistică electorală şi instrumente de management al proceselor electorale;
-managementul electronic al proceselor electorale;
-selectarea şi instruirea oficialilor electorali. De asemenea, delegaţia Autorităţii Electorale Permanente a luat la cunoştinţă problematica specifică preocupărilor Comisiei Electorale Centrale din Republica Moldova, precum: -implementarea Registrului de Stat al Alegătorilor;
-creşterea transparenţei şi încrederii în autorităţile electorale şi procesul electoral;
-noile tehnologii informaţionale utilizate în cadrul scrutinelor;
-finanţarea partidelor politice. Membrii delegaţiei Autorităţii Electorale Permanente au avut întrevederi cu domnul Iurie Ciocan, preşedintele Comisiei Electorale Centrale, cu domnul Andrei Volentir, secretar general, dar şi cu funcţionarii aparatului de lucru al instituţiei omoloage din Republica Moldova. Acţiunea a fost finanţată din Fondul de mobilitate pentru experţii guvernamentali în