Reţeta pe care s-a bazat de la început magazinul pentru copii Pink&Blue a fost ca minimum jumătate din produse, fie ele haine sau mobilier, să aibă etichetă „made in Romania. După aproape doi ani în care şi-a consolidat businessul în zona Dorobanţi, Gabriela Alexandrescu, proprietara magazinului, a decis să se mute în centrul comercial Promenada deschis în cartierul bucureştean Floreasca. Ea lucrează de mai bine de un deceniu în publicitate, iar începând cu toamna lui 2011 s-a lansat în antreprenoriat.
„Ideea unui magazin pentru copii este veche şi îmi pare rău că nu am avut timp să o implementez până acum pentru că până în 2008 era un alt context al pieţei. Aş fi prins un alt avânt dacă aş fi deschis atunci.“
Încă de la început Pink&Blue s-a dorit a fi un concept store pentru copii, respectiv un magazin unde să poţi găsi tot ce ai nevoie, de la haine la pantofi şi chiar mobilier. „Am vrut ca produsele să fie în cea mai mare parte „made in România“, iar acum mai bine de jumătate dintre acestea sunt realizate local. Vrem să creştem ponderea până la 70-80% pentru că noi considerăm ce acesta este diferenţiatorul businessului nostru.“
Găseşte greu producători locali
Ea recunoaşte însă că nu este uşor să găseşti producători locali, în prezent produsele precum blugii sau pantofii fiind importate. De la producătorii locali se aprovizionează cu vestimentaţie pentru ocazii speciale, pentru evenimente, precum şi cu haine de carnaval.
„Am început să colaborăm iniţial cu Rhea Costa şi cu Malvenski, brandul Malvinei Cervenschi. Ulterior am încheiat colaborarea, însă lucrăm cu alţi parteneri atât designeri – Wilhelmina Arz –, dar şi cu ateliere din Bucureşti şi din ţară.“
Citiţi mai multe detalii aici
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de