WebDigital a fost fondata in 2009 de Ionut Munteanu (30 de ani), in prezent managing partner al agentiei, dupa pozitii de marketing manager ocupate in cadrul Adobe Business Catalyst sau Republika si initiative antreprenoariale in zona de business online.
De altfel, modelul de business WebDigital dar si relatia cu clientii agentiei si modul in care se concentreaza asupra obiectivelor lor rezulta din 3 directii care s-au imbinat in formarea lui Ionut Munteau-antreprenorul dar si a echipei WD.
Cele trei directii esentiale in business-ul condus de el sunt formarea academica, experienta de marketing si de antreprenor.
Formarea academica, mai exact studiile de psihologie si sociologie, l-au ajutat sa inteleaga mai bine si chiar sa anticipeze comportamentul consumatorului. “Mutarea acestuia in mediul online ne-a permis sa trecem de la intuitie la masurare, de la investitie la rezultate”, spune el.De ce nu ai face de unul singur strategia PPC?
Reprezentantul WebDigital spune ca este importanta performanta campaniilor, subliniind ca firma pe care o conduce are patru specialisti Google AdWords. Per total, compania sa a gestionat peste 200 de campanii pentru diverse produse si servicii.
“Din experienta noastra si numeroasele audituri pe care le-am realizat pentru companiile care gestioneaza in-house campaniile PPC, se intampla deseori ca un client sa piarda timp, bani si oportunitati pentru ca nu a internalizat inca toate cunostintele PPC care sa-I permita optimizari rapide sau pentru ca angajatul respectiv mai are multe alte responsabilitati si nu-si poate concentra atentia si timpul pe PPC“, subliniaza tanarul antreprenor.Google sau Facebook?
Campaniile Google AdWords functioneaza foarte bine pentru pietele mature, pentru pietele in care exista deja o cerere din partea utilizatorilor pentru acele produse si servicii, considera Ionut Munteanu