IAȘI. Un bărbat a dat în judecată societatea E.ON Energie SA, pentru despăgubiri, după primirea unei facturi colosale.
Astfel, reclamantul le cere magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige compania de furnizare a energiei electrice la plata unor daune morale în valoare de 10.000 de euro. De asemenea, Marius M. vrea ca instanța să-i oblige pe reprezentanții SC E.ON Energie SA la înlocuirea contorului și la recalcularea facturii pentru perioada 27 februarie – 1 septembrie 2013.
În cererea adresată judecătorilor, reclamantul a precizat că, pe 1 septembrie, a primit o factură pentru 12.562 kwh, având de achitat suma totală de 6.868 de lei. Acesta a adăugat că are o casă în zona Rediu și că a semnat un contract de furnizare a energiei electrice cu E.ON pe 2 septembrie 2010.
Așadar, ieșeanul a adăugat că, recent, au început problemele la contor, lucru pe care l-a anunțat celor de la E.ON. El a mai susținut că, pe data de 3 aprilie 2013, a fost anunțat că, în lipsa lui din imobil, i-ar fi fost schimbat contorul, cu un consum de doar 180 kwh. Însă, ulterior, el a primit acasă o factură pentru 12.562 kwh.
Reclamantul a adăugat că a făcut nenumărate sesizări la E.ON, pentru rezolvarea situației, însă problema a rămas în același stadiu. Următorul termen al procesului a fost stabilit pentru 6 decembrie.
IAȘI. Un bărbat a dat în judecată societatea E.ON Energie SA, pentru despăgubiri, după primirea unei facturi colosale.
Astfel, reclamantul le cere magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige compania de furnizare a energiei electrice la plata unor daune morale în valoare de 10.000 de euro. De asemenea, Marius M. vrea ca instanța să-i oblige pe reprezentanții SC E.ON Energie SA la înlocuirea contorului și la recalcularea facturii pentru perioada 27 februarie – 1 septembrie 2013.
În cererea adresată judecătorilor, reclaman