Carmen Avram şi Mircea Badea, căpitanii echipei de umor din care fac parte şi Marius Ioniţă, Gabriel Bălaşu, Laura Nureldin, Cătălina Porumbel şi Raluca Tache, au prezentat câteva argumente potrivit cărora UMORUL merită de devină brandul de ţară al României.
VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEI
„Eu voi fi umorul fin, primăvăratic şi el va fi umorul cinic”, a declarat Carmen Avram, făcând referire la colegul ei de echipa, Mircea Badea.
„M-am gândit să tratez cu umor prestaţiile celorlalte echipe. Adică vă daţi seama, decât să vorbim despre umor, mai bine îl facem pe bune”, a spus Mircea Badea.
Un material extrem de simpatic, care arată imagini din spatele camerelor de filmat şi în care apar jurnaliştii Antena 3, a fost prezentat ca argument în favoarea UMORULUI. Iată materialul:
Antena 3 pregateste cel mai tare concurs din Romania "Cel mai mic mic". Iată despre ce este vorba:
Mic cu mic să ne unim. Cele mai tari concursuri de Ziua Naţională
Antena 3 caută brandul de ţară. Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie, cinci echipe de jurnalişti se vor întrece să-i convingă pe telespectatori să intre pe www.antena3.ro şi să voteze valoarea care cred ei că reprezintă cel mai bine România ca brand de ţară.
Membrii celor cinci echipe au pregătit surprize, momente inedite şi concursuri neaşteptate.
Citeşte şi:
BRAND DE ŢARĂ: Imaginea României, construită prin PERSONALITĂŢI
BRAND DE ŢARĂ: CONTINUITATEA - Cu dragoste, despre România
BRAND DE ŢARĂ: România FRUMOASĂ, România la înălţime
BRAND DE ŢARĂ - Veşnicia se păstrează în TRADIŢIE
Citeşte mai multe despre: brand de tara umor carmen avram Mircea Badea laura nureldin Catalina Porumbel Catalina Porumbel 1 decembrie la A