Retailerul eMag, cel mai mare magazin online de IT&C din România, a înregistrat vineri 29 noiembrie, când a organizat pentru prima oară în Bulgaria evenimentul de shopping Black Friday, vânzări de 3,5 mil. euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.
„Am înregistrat comenzi în valoare de 3,5 milioane de euro, mai mult decât vânzările eMAG.bg din 2013 până acum“, a spus Iulian Stanciu.
Retailerul a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping în Bulgaria, piaţă pe care a intrat la jumătatea anului trecut, având în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri până la electrocasnice - designul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România pe 22 noiembrie, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday. Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer, cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux). Continuarea pe ZFCorporate
Retailerul eMag, cel mai mare magazin online de IT&C din România, a înregistrat vineri 29 noiembrie, când a organizat pentru prima oară în Bulgaria evenimentul de shopping Black Friday, vânzări de 3,5 mil. euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.
„Am înregistrat comenzi în valoare de 3,5 milioane de euro, mai mult decât vânzările eMAG.bg din 2013 până acum“, a spus Iulian Stanciu.
Retailerul a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping în Bulgaria, piaţă pe care a intrat la jumătatea anului trecut, având în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri până la electrocasnice - designul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România pe 22 noiembrie, atunci când retailerul a organizat ediţia loca