Care este BRANDUL României? Tradiţia, Continuitatea, Frumuseţea, Umorul sau Personalităţile? Jurnaliştii Antena3 s-au "luptat" pentru a-i convinge pe români să le voteze echipa.
Detaşat, la votul dumneavoastră, au câştigat TRADIŢIILE, cu peste 3000 de voturi, în clasament, pe locul al doilea, aflându-se UMORUL, apoi FRUMUSEŢEA, PERSONALITĂŢILE şi CONTINUITATEA.
UPDATE: Cadoul Antenei 3 pentru români, care încununează această seară minunată, este maestrul Nicolae Furdui Iancu:
UPDATE: Potrivit scorurui final, echipa TRADIŢII a CÂŞTIGAT COMPETIŢIA.
UPDATE: Echipa CONTINUITATE a prezentat în final un material despre femeia care "continua arhitectura bunului gust" - Liliana Chiaburu.
UPDATE: Echipa TRADIŢII încheie competiţia cu pledoaria muzicală a Anisei Lupu şi a Denisei Ţicu
UPDATE: Echipa CONTINUITATE a prezentat, ca argument final, o succintă istorie a medicinei româneşti
UPDATE: Echipa FRUMUSEŢE spune povestea fetei care a spus NU concursului Miss Univers, pentru a-şi putea continua studiile:
UPDATE: Echipa TRADIŢII a adus în platou ansamblul folcloric "Doina Oltului", care a dansat Ciuleandra
UPDATE: Echipa PERSONALITĂŢI a prezentat un material despre Constantin Brâncuşi, despre tăcerea lui care vorbeşte lumii:
UPDATE: Echipa UMOR a adus o serie de fotografii din trecut, pe care le-au comentat cu amuzament: Rubrica de "Bine sau prost îmbrăcaţi de la Marea Unire"
UPDATE: Pentru a obţine voturile românilor, echipa CONTINUITATE a adus-o în platou pe Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii "Mireasă pentru fiul meu" de la Antena1, care a interpretat o melodie inedită: "Mărie şi Mărioară" în ritm de samba.
UPDATE: CRB