A devenit promotor de box profesionist atunci cand multi abia isi cautau drumul in viata. Student la medicina, a dorit initial sa isi impresioneze tatal, antrenor de box, pentru ca in prezent sa devina cel mai cunoscut promotor de sporturi de contact din Romania.
Eduard Irimia este creatorul brandului Superkombat, lider european intre promotiile pe reguli de K-1.
Acum se poate lauda ca detine produsul romanesc cel mai expus la nivel global, evenimentele produse in Romania fiind transmise in direct in peste 80 de tari.
Pe langa produsul propriu-zis, Irimia a contribuit la lansarea unor sportivi care au ajuns sa faca spectacol in lumea luptelor de contact, precum Daniel Ghita, Catalin Morosanu sau Raul Catinas.
"Multi nici nu stiau de Romania sau daca da, stiau ca este o tara controversata. In timp, s-a schimbat imaginea asta. Fara sa fiu modest, trebuie sa recunosc ca noi suntem cei care primim acum solicitari de la luptatorii cu nume care insista sa ajunga in Romania" - Eduard Irimia.
Dar iata interviul pe care acesta ni l-a acordat:
Cum v-a venit ideea infiintarii Local Kombat si, mai apoi, SuperKombat?
Acum, poate putina lumea stie, dar eu pana sa infiintez Local Kombat, am fost promotor de box. Am reusit sa fac cateva gale, iar la un moment dat, evenimentele ajunsesera sa prinda si la nivel international asa ca am atras atentia si totodata invidia numelor mari de atunci. La fel ca si acum, exista acea ruptura in lumea boxului. Apoi, in 2003, am organizat la Ploiesti o gala cu Tony Bad Boy Badea. Sala plina, publicul multumit, mai putin oamenii importanti din box, care continuau sa critice produsul. M-am simtit jignit, in conditiile in care nimeni nu facea nimic la acea vreme pentru boxul romanesc.
Atunci, am hotarat sa creez de la 0 un produs, dar in kickbox. Tot la Ploie