Dana Grecu şi Adrian Ursu, căpitanii echipei care susţine TRADIŢIA, echipă din care fac parte şi Ioana Răduca, Denisa Ticu, Anisa Lupu şi Andreea Dumitrache, au adus argumente în favoarea ideii că tradiţia merită să devină brand de ţară.
VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEI
Eduard CRBL, susţinător al echipei care promovează tradiţia, a declarat: "Astăzi, de 1 decembrie, am lansat şi o piesă care spune "România nu-i jucăria ta", care vorbeşte fix despre ce înseamnă să ai tradiţie, să fii mândru de ţara ta. (...) Muzica ajunge acolo unde politica şi religia dau greş".
"Veşnicia s-a păstrat la sat". Urmăriţi un reportaj despre tradiţiile româneşti:
Ana Diaconu, fiica actorilor Mircea Diaconu şi Diana Lupescu, respectă, după cum chiar ea mărturiseşte, o mulţime de tradiţii.
Ana Diaconu a ajutat echipa "Tradiţii" să-şi potrivească ţinuta pentru Ediţia Specială Sinteza Zilei.
Tradiţia înseamnă „o părticică din ceea ce spiritual suntem. Dacă ne întrebăm mai întâi sufletul şi apoi raţiunea către ce forme de cultură ne îndreptăm atenţia, cred că o bună parte din români vor înclina către acest sistem”, a declarat Doina Işfănoni, etnolog şi cercetător la Muzeul Satului din Bucureşti.
„Toate ţările, toate popoarele au tradiţii, pentru că au un trecut. Problema este ce faci cu ele. Transformi tradiţiile în brand, dacă faci ceva cu ele”, este de părere profesorul Vintilă Mihăilescu.
Antena 3 a fost invitată în satul natal al maestrului Mircea Diaconu, de Ziua Naţională a României.
Antena 3 caută brandul de ţară. Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie, cinci echipe de jurnalişti se vor întrece să-i convingă pe telespectatori să intre pe www.antena3.ro şi să voteze valoarea care cred ei că reprezintă cel mai bine România ca