Andreea Stroe şi Oana Stănciulescu au prezentat, în ediţia specială de la Antena 3, dedicată Zilei Naţionale a României, câteva argumente care vin să sprijine faptul că ISTORIA ne defineşte ca popor şi ca ea, prin continuitatea ei, trebuie să fie brandul de ţară.
Asta crede şi designerul vestimentar Adrian Oianu, un veşnic îndrăgostit de tradiţia românească şi de cultura poporului român, care a readus pe podiumurile lumii, dar şi pe stradă, motivele tradiţionale româneşti.
VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEI
La fel şi Alina Petcan, care face reproduceri după tablouri celebre ale pictorilor români clasici, pe care le imprimă apoi pe tricouri. Aşa au ajuns Ciobănaşul lui Nicolae Grigorescu sau Anemonele lui Luchian să se plimbe prin oraş, pe două picioare. O ilustrare perfectă a ideii de continuitate - arta clasică se mută, din muzeu, pe stradă, iar valorile trecutului nu sunt lăsate să zacă undeva, pe un perete, ci prind viaţă, prin cei care poartă aceste tricouri.
200 de ani de continuitate şi excelenţă îi regăsim în Spitalul Filantropia, iar 130 de ani de experienţa de elită în maternitatea spitalului. Uimitor, dar deşi la ordinea zilei vorbim de neajunsuri în spitale, Filantropia este un contraexemplu pozitiv al faptului că se poate. Se poate ca un spital de acest nivel să nu aibe datorii ba, mai mult, să se autofinanteze din sponsorizari. Filantropia a devenit astfel cea mai modernă maternitate din ţară.
Invitat în emisiune, maestrul Gheorghe Zamfir a afirmat că ideea că România este o ţară perenă vine dintr-un şir de evenimente istorice care au creat această perenitate. "Trebuie să ne legăm de valorile esenţiale care au pus o amprentă asupra poporului român", a mai spus maestrul Zamfir.
Antena 3 caută brandul de ţară. Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de