Deşi au investit mult în marketingul pe reţelele sociale, acestea nu sunt sigure de modul în care să utilizeze acest canal alături de canalele tradiţionale
Nevoia de a le oferi clienţilor un canal de servicii prin intermediul social media va persista
60% dintre companii sunt în favoarea direcţionării investiţiilor către un canal de comunicare mobil
În ciuda faptului că majoritatea companiilor au investit în campanii de marketing pe reţelele de socializare, multe dintre ele nu sunt sigure de modul în care să utilizeze acest canal alături de canalele de comunicare tradiţionale şi vor continua să modifice felul în care abordează social media în scopul serviciilor pentru clienţi. Acesta este rezultatul unui studiu realizat de Interactive Intelligence Group Inc., un furnizor global de soluţii pentru centre de contact, soluţii integrate pentru comunicaţii de business şi software.
În acest context, principalele provocări pe care companiile încearcă să le depăşească în ceea ce priveşte gestionarea interacţiunilor din social media sunt reprezentate de integrarea acestor canale în iniţiativele mai ample de comunicare, de a şti cum să gestioneze subiectele mai delicate, de a preveni răspândirea virală a informaţiilor eronate şi de a identifica clienţii reali din rândul participanţilor de pe reţelele de socializare.
"Nevoia de a le oferi clienţilor un canal de servicii prin intermediul social media va persista, iar companiile îşi vor dezvolta mecanisme mai sofisticate şi mai strategice pentru a face faţă volumului tot mai mare de interacţiuni şi a asigura calitatea acestora", a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence. Mai mult, acesta a arătat că în ceea ce priveşte companiile de top este aşteptată "o necesitate reciprocă de a co-administra sfera socială va aduce laolaltă profesioniştii