Sunt de trei, patru şi respectiv 13 ani în compania de numele căreia este legat unul dintre primele branduri „impachetate ca o declaraţie spre libertate în perioada comunistă”. Wall-Street.ro a stat de vorba cu trei oameni-cheie din cadrul PepsiCo România şi a radiografiat o zi normală de lucru în cadrul unui gigant din industria băuturilor racoritoare.
Am regasit agitatia specifica unei dimineti in una din cele mai aglomerate zone din Capitala – Piata Sudului – si in sediul central al PepsiCo, care forfotea inca de la primele ore. Cel putin aceasta era atmosfera in zona „creativa” a etajului ocupat integral de gigantul din industria bauturilor racoritoare, unde se gasesc departamentele de marketing si divizia de snacks-uri.
Aici m-am intalnit cu Alina Imbrea, directorul de marketing al diviziei de snacksuri pe zona Europei de Est si Balcani. Mai simplu, Alina impreuna cu o echipa de zece oameni gandeste strategia care sta in spatele unor branduri precum Lay’s. Si face asta de patru ani, dupa un tipar care nu s-a schimbat prea mult.
Tatal meu ma informeaza mereu daca suntem prezenti cum trebuie la raft, el este si cel mai bun critic al meu - de la reclame pana la produs.
Ziua ei de munca incepe de acasa unde isi verifica e-mail-urile. Destul de matinal, in jur de 8, arunca un ochi si peste ce s-a intamplat cu brandurile de care este responsabila si pe Facebook. Odata ajunsa la birou isi pregateste cafeaua de dimineata, dupa care “spectacolul” incepe.
Citeşte continuarea pe wall-street.ro