„In 2013, eforturile noastre pe plati contactless s-au concentrat pe cresterea numarului de institutii financiare emitente de carduri MasterCard si Maestro PayPass, cat si pe dezvoltarea retelei de acceptare”, a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE in cadrul MasterCard.
„Parteneriatul cu Cora va contribui semnificativ la dezvoltarea platilor electronice in Romania. Prin aceasta campanie cu premii instant, dorim sa incurajam clientii cora sa afle mai mult despre platile contactless si sa le utilizeze”, a mai spus Gabriel Ghita.
Campania vizeaza toate persoanele care detin instrumente bancare emise sub marca MasterCard PayPass sau Maestro PayPass (carduri bancare, ceasuri, stickere, brelocuri, telefoane mobile). La efectuarea tranzactiei, clientul trebuie doar sa apropie cardul de terminalul de plata, iar in cazul platilor mai mici de 100 de lei, clientul nu mai trebuie sa tasteze codul PIN si nici sa semneze chitanta.
Citeste si:Cora lanseaza pe 3 decembrie magazinul online CoradriveCora intra in Ploiesti cu o investitie de peste 6 mil. euroCora deschide centrul comercial din Constanta pe 25 iulie
Premiile se acorda in limita stocurilor disponibile, pentru toate tranzactiile care indeplinesc conditiile din regulamentul campaniei.
Hipermarket-urile cora care participa la campanie sunt urmatoarele: cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza, cora Alexandriei, cora Arad, cora Cluj-Napoca, cora Drobeta, cora Bacau, cora Constanta Bratianu, cora Ploiesti. Campania se desfasoara pana la data de 31 decembrie 2013.
„In 2013, eforturile noastre pe plati contactless s-au concentrat pe cresterea numarului de institutii financiare emitente de carduri MasterCard si Maestro PayPass, cat si pe dezvoltarea retelei de acceptare”, a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE in cadrul MasterCard.
„Parteneria