Compania RCS&RDS a solicitat înregistrarea mărcii “Digi Online” şi plănuieşte să lanseze serviciul de distribuţie de televiziuni prin intermediul internetului, au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din industria media.
În data de 12 noiembrie, RCS&RDS a solicitat Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) înregistrarea mărcii “Digi Online”, cu două forme de reproducere grafică.
RCS&RDS a solicitat înregistrarea acestor mărci pentru clasele “Telecomunicaţii”, “Publicitate” şi “Educaţie; instruire; divertisment; activităţi sportive şi culturale”.
Totodată, pe 1 octombrie, RCS&RDS a înregistrat domeniul digi-online.ro.
Surse din industria media au declarat, pentru MEDIAFAX, că RCS&RDS plănuieşte să se lanseze în distribuţia online de televiziuni, acesta fiind singurul serviciu care-i lipseşte din portofoliu.
Până în prezent, RCS&RDS nu a depus la Consiliul Naţional al Audiovizualului documentaţia pentru obţinerea unui aviz în baza căruia va putea lansa acest serviciu.
Conform articolului 74 din Legea audiovizualului nr. 504 din 11 iulie 2002, “(1) Retransmisia de servicii de programe de către distribuitorii de servicii se va face numai pe baza avizului eliberat de Consiliu. (2) Pentru obţinerea avizului distribuitorii au obligaţia de a comunica Consiliului structura ofertei de servicii de programe retransmise”.
RCS&RDS este una dintre cele mai importante companii de pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu şi satelit din România.
În prezent, RCS&RDS oferă servicii de cablu TV, DTH (direct-to-home), internet, telefonie fixă şi mobilă.
În ultimii ani, RCS&RDS şi-a dezvoltat propriile televiziuni. Astfel, în prezent compania deţine televiziunea de ştiri Digi 24 HD (cu staţiile locale aferente), televiziunile de filme Digi Film, televiziunile de sport Digi Sport, dar şi televiziunile de documentare Digi Animal Wor