Controalele efectuate de inspectorii primăriei la asociaţiile de proprietari din Craiova dau în vileag, de cele mai multe ori, nereguli crase şi faptul că aleşii şi angajaţii asociaţiilor dispun de banii proprietarilor după bunul plac. Acest lucru s-a întâmplat şi la Asociaţia nr. 162 Craioviţa Nouă, unde preşedintele, administratorul, cenzorul şi comitetul nu au acte justificative pentru 66.179 de lei. În procesul-verbal întocmit de inspectorii care au verificat activitatea contabilă a asociaţiei se arată clar: „Cuantumul facturilor privind lucrările de reparaţii şi materialele repartizate este în sumă de 61.969 de lei, dar acestea nu sunt însoţite de devize de lucrări şi de procese-verbale de recepţie“. La această sumă se adaugă şi cheltuielile administrativ-gospodăreşti.
În plus, administratoarea Maria Dobre a achitat materialele sanitare şi lucrările de reparaţii cu bani din încasările zilnice, „uitând“ să mai plătească furnizorii, ceea ce a dus la creşterea debitelor şi acumularea penalităţilor.
Controlul a mai constatat că administratorul nu întocmea centralizatorul încasărilor şi plăţilor lunare, registrul de casă nu era completat în totalitate, prezenta modificări şi ştersături. Soldurile nu erau preluate corect de la o zi la alta, apărând diferenţe în minus de câteva sute de lei. Reprezentanţii asociaţiei făceau plăţi pentru diverse servicii, cum ar fi deratizări, dar nu era anexată nici o chitanţă sau factură doveditoare, iar sumele nu erau mici: 1.000 de lei, 1.800 de lei.
Nici salariile nu erau declarate la DGFP prin Declaraţia 112, iar cheltuielile erau repartizate după bunul plac al administratoarei. De exemplu, în luna octombrie 2012, aceasta nu a repartizat integral contravaloarea cheltuielilor administrative, a reparaţiilor efectuate şi a consumului de apă rece, dar a repartizat în plus bani la cheltuielile de colectare a gunoiul