Consiliul Local Petroşani a votat în ultima şedinţă regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului de atestare a persoanelor fizice, în vederea îndeplinirii funcţiei de administrator de imobile şi autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor.
Compartimentul Asociaţii de Proprietari este împuternicit să se ocupe de desfăşurarea acestui concurs şi de eliberarea atestatelor. Atestatul are drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de administrare.
Certificatele de atestare se obţin în urma promovării unui examen pe bază de probă scrisă şi o probă orală. Administratorii trebuie să treacă anual printr-o vizarea a certificatului de atestare a pregătirii profesionale. Asociaţia de proprietari poate să apeleze şi la persoanele juridice pentru serviciile de administrare. Acestea vor trebui să obţină, de asemenea, o autorizare de la primărie.
Primăria Petroşani a reglementat aceste prevederi, tocmai pentru a avea un mai mare control asupra activităţii administraţiilor de proprietari. Acest lucru este în primul rând în beneficiul locatarilor care nu vor fi în pericol să treacă prin problemele prin care trec proprietarii de pe Aleea Poporului.
Consiliul Local Petroşani a votat în ultima şedinţă regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului de atestare a persoanelor fizice, în vederea îndeplinirii funcţiei de administrator de imobile şi autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor.
Compartimentul Asociaţii de Proprietari este împuternicit să se ocupe de desfăşurarea acestui concurs şi de eliberarea atestatelor. Atestatul are drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de administrare.
Cer