Sumele restante către transportatorii şcolari vor fi achitate până la sfârşitul acestui an, urmând ca în curând Ministerul Educaţiei să plătească un cost fix pe kilometru.
„În legătură cu transportul elevilor, banii se dau eșalonat şi este vorba de un miliard și jumătate de lei, pe care urmează să îi plătim până la sfârșitul anului. Este important, din punctul meu de vedere, că s-a stabilit o sumă fixă pe kilometru, ceea ce înseamnă că nu vom mai avea diferențe mari pe același număr de kilometri. Dacă Ministerul Educaţiei își va procura propriile mașini școlare, ceea ce se întâmplă şi în alte ţări europene, în mod sigur va fi mult mai avantajos din toate punctele de vedere, și al cheltuirii banilor, și al leasingului, și al posilității de a rămâne mașinile în școli”, a declarat inspectorul general al Inspectoratului Şcolar Tulcea.
Din cauza sumelor foarte mari care merg către transportul elevilor, Ministerul Educaţiei ar putea achiziţiona circa 600 de microbuze care ar veni şi către liceele din Măcin, Isaccea sau Babadag. Astfel, transportul ar costa de 10 ori mai puțin față de costurile actuale.
Sumele restante către transportatorii şcolari vor fi achitate până la sfârşitul acestui an, urmând ca în curând Ministerul Educaţiei să plătească un cost fix pe kilometru.
„În legătură cu transportul elevilor, banii se dau eșalonat şi este vorba de un miliard și jumătate de lei, pe care urmează să îi plătim până la sfârșitul anului. Este important, din punctul meu de vedere, că s-a stabilit o sumă fixă pe kilometru, ceea ce înseamnă că nu vom mai avea diferențe mari pe același număr de kilometri. Dacă Ministerul Educaţiei își va procura propriile mașini școlare, ceea ce se întâmplă şi în alte ţări europene, în mod sigur va fi mult mai avantajos din toate punctele de vedere, și al cheltuirii banilor, și al leasingului, și al posilității de a rămâne ma