iiana.ro este un business “in primul rand pornit din pasiune si construit si implementat cu experienta Alinei Gavriloiu (foto) in zona de fashion si a lui Valentin Vacarus in zona de publicitate si marketing”.
Ai si tu un business la inceput de drum? Vrei sa ai sansa de a aparea in paginile online ale Wall-Street.ro? Scrie-ne pe adresa AfacereaMea.ro si descrie-ne in cateva cuvinte proiectul tau!
Proiectul a pornit in primavara anului acesta cu o investitie initiala de 50.000 euro.
Provocari la inceput de drum
“Cea mai mare provocare este partea de productie si directionare a atelierelor din tara, fiecare ie fiind realizata in intregime manual”, puncteaza managerul proiectului, Alina Gavriloiu.
Iiana.ro are in prezent un mic atelier in Bucuresti insa mare parte din productie este realizata in Oltenia, Arges si Moldova, de terte firme specializate.
Citeste si:Cele mai apreciate 10 afaceri romanesti la inceput de drumBusiness viabil in Romania? O tanara ii sprijina pe oameni sa se lase de fumatDe la IBM, Vodafone si SAP, la o aplicatie ce te ajuta sa te fotografiezi singur: ce planuri au doi tineri bucuresteni
“In anul 2013 este prematur sa vorbim despre un profit, tot bugetul fiind reinvestit in productie si marketing, insa la sfarsitul anului 2014 mizam pe amortizarea investitiei si intrarea pe profit”, mai spune Alina.Clienti din afara tarii
In mod poate surprinzator, clientii companiei sunt in special romani aflati peste hotare, puncteaza managerul companiei. Astfel, peste 50% dintre clienti sunt romani stabiliti in strainatate, 25% sunt persoane fizice si 25% sunt firme din domeniile FMCG. Acestea din urma sunt in special interesate de achizitionarea de cadouri autentice romanesti pentru clienti si colaboratori.
Alina Gavriloiu estimeaza ca vanzarile iiana.ro vor creste puternic in perioada sarbatorilor, ca urmare