Scris de A.S. - Postul de director general al Regiei Autonome de Transport Timişoara a fost scos la concurs. Se cer, pe lângă studiile tehnice, şi studii juridice, economice sau de administraţie, cel puţin 13 ani de experienţă în managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATT – transporturi urbane de călători şi 9 ani vechime într-o funcţie de conducere, de director, potrivit anunţului de selecţie.
Concursul pentru postul de director general va fi organizat de Regia Autonomă de Transport Timişoara, prin Consiliul de Administraţie, potrivit OUG 109 din 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice. Vor fi practic două etape: verificarea îndeplinirii condiţiilor de participare de către candidaţi, adică selecţia dosarelor, şi susţinerea unei lucrări proprii privind „Strategia de conducere pentru atingerea obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite în HCL 256/14.05.2013” – interviu, pentru candidaţii declaraţi admişi în prima etapă.
Interesante sunt însă condiţiile de participare la concurs. „Minim 13 ani de experienţă în managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RAT Timişoara (transporturi urbane de călători), inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat, în cel puţin un exerciţiu financiar încheiat cu profit; studii superioare tehnice şi juridice sau economice sau de administraţie de lungă durată absolvite cu diplomă; cursuri postuniversitare de perfecţionare de minim 1 an în domeniul managementului; studii doctorale (…) vechime în funcţii de conducere ca director în regii autonome sau societăţi comerciale cu profil transporturi urbane de călători de minim 9 ani”, potrivit anunţului de selecţie, postat pe site-ul RATT la finele lunii noiembrie.
Nu se impune cunoaşterea vreunei limbi străine, ci doar a limb