Locuitorii din cartierele de vile ale orasului solicita ca reteaua de transport sa fie extinsa si in zonele in care s-au facut constructii in ultimii ani. Acestia spun ca, desi o mare parte dintre ieseni s-au stabilit la marginea orasului, aceste zone populate nu au fost prinse in reteaua publica de transport in comun.
"Sunt foarte multi care s-au mutat din oras in Bucium si zona e acoperita prea putin, aproape deloc, de transportul in comun. Numai soseaua principala are doua trasee care duc in Pacurari si in Canta. Atat. Poate autoritatile cred ca noi circulam cu masinile personale si nu avem nevoie autobuze, dar nu e asa. De multe ori trebuie sa plec de la serviciu ca sa imi pot duce copiii la scoala sau sa ii duc acasa, cand ei pot merge foarte bine cu RATP-ul. Sunt mii de case care s-au ridicat aici si cred ca sunt multi care au nevoie de transport public", spune un iesean care locuieste pe strada Stefan Octavian Iosif, din Bucium.
Pana cand locuitorii din Bucium vor avea mai multe statii, RATP infiinteaza alte trei trasee. Este vorba despre traseul 48: Târgu Cucu - Podul de Fier - str. Moara de Vânt - Zona de Agrement Ciric, care va avea 6 statii si va circula doar in intervalul mai - octombrie. Traseul 49 circula in intervalul noiembrie - aprilie si are ruta Târgu Cucu - Podu de Fier - str. Moara de Vânt - Cimitirul Sf. Petru si Pavel. Traseul 50 va avea itinerariul Piata Eminescu - str. Cuza Voda - str. V. Alecsandri - bd. Independentei - Tg. Cucu - Podul de Fier - str. Moara de Vânt - Aeroportul Iasi, pe o lungime de 14,5 km.
Locuitorii din cartierele de vile ale orasului solicita ca reteaua de transport sa fie extinsa si in zonele in care s-au facut constructii in ultimii ani. Acestia spun ca, desi o mare parte dintre ieseni s-au stabilit la marginea orasului, aceste zone populate nu au fost prinse in reteaua publica de transport