MasterCard lansează o nouă campanie, în parteneriat cu hipermarketul cora, prin care susţine plăţile contactless cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass. Astfel, orice tranzacţie contactless, efectuată în unul dintre cele 10 hipermarketuri cora participante în campanie, este premiată pe loc cu o ciocolată cu lapte, gama BIO NATURE sau cu un pachet de cafea instant, gama cora, la alegerea clientului.
"În 2013, eforturile noastre pe plăţi contactless s-au concentrat pe creşterea numărului de instituţii financiare emitente de carduri MasterCard şi Maestro PayPass, cât şi pe dezvoltarea reţelei de acceptare", a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE în cadrul MasterCard. "Prin parteneriatul cu cora, deschidem acceptarea contactless într-o reţea preferată de milioane de clienţi, ceea ce va contribui semnificativ la dezvoltarea plăţilor electronice în România. Prin această campanie cu premii instant, dorim să încurajăm clienţii cora să afle mai mult despre plăţile contactless şi să le utilizeze, fiind convinşi de avantajele pe care acestea le aduc", a mai spus Gabriel Ghiţă.
"Toate proiectele pe care le derulăm urmăresc să aducă un nou avantaj pentru clienţii noştri, să le facă mai eficiente şi mai plăcute momentele petrecute la cumpărături, în hipermarketurile cora", a spus Marilena Cirsteanu, responsabil card cora, cora România. "Parteneriatul cu MasterCard, care este unul cu tradiţie, ne permite să venim, încă o dată, cu ceva în plus pentru clienţii noştri: posibilitatea de a plăti mai rapid şi modern, prin cardurile MasterCard şi Maestro PayPass şi premii pe loc, pentru energie şi bună-dispoziţie: ciocolată cu lapte din gama BIO NATURE sau cafea instant, din gama cora."
Campania vizează toate persoanele care deţin instrumente bancare emise sub marca MasterCard PayPass sau Maestro PayPass (carduri bancare, ceasuri, stickere, brelo