Alexandru Rizea, directorul general al producătorului de mobilă Lemet din Câmpina, spune că strategia companiei anul acesta s-a bazat pe extinderea reţelei de magazine Lem’s, fiind inaugurate 11 unităţi noi în oraşe precum Constanţa, Piteşti, Bucureşti, dar şi altele. Investiţiile în deschiderea acestor unităţi s-au ridicat la peste 12,4 mil. lei (2,7 mil. euro), iar majoritatea magazinelor din reţeaua Lem’s sunt în franciză.
Cele 11 unităţi inaugurate în acest an fac parte dintr-un plan de investiţii demarat în urmă cu cinci ani, prin care compania îşi propusese să acopere întreaga ţară cu magazine. Anul trecut, au fost inaugurate 12 magazine noi, iar compania a ales să se concentreze pe piaţa din Capitală, aceste magazine având cele mai mari vânzări la nivelul reţelei. În Bucureşti, funcţionează cinci unităţi Lem’s, cel mai recent magazin fiind deschis în noiembrie, în urma unei investiţii de 1,6 mil. lei.
„Magazinele Lem’s cu cele mai mari vânzări sunt cele din marile oraşe care au potenţial economic şi un număr mare de locuitori. Putem spune că toate magazinele din Capitală înregistrează vânzări semnificative după care urmează Constanţa, Ploieşti, Cluj şi Oradea“, a spus Alexandru Rizea, directorul general al Lemet. Continuarea pe ZFCorporate
Alexandru Rizea, directorul general al producătorului de mobilă Lemet din Câmpina, spune că strategia companiei anul acesta s-a bazat pe extinderea reţelei de magazine Lem’s, fiind inaugurate 11 unităţi noi în oraşe precum Constanţa, Piteşti, Bucureşti, dar şi altele. Investiţiile în deschiderea acestor unităţi s-au ridicat la peste 12,4 mil. lei (2,7 mil. euro), iar majoritatea magazinelor din reţeaua Lem’s sunt în franciză.
Cele 11 unităţi inaugurate în acest an fac parte dintr-un plan de investiţii demarat în urmă cu cinci ani, prin care compania îşi p