Fiecare femeie are propriul ritual de îngrijire al tenului şi, bineînţeles, cu toate mai greşim atunci când alegem cremele sau loţiunile miraculoase. Găsim o sumedenie de tutoriale despre cum şi în ce fel trebuie făcută o mască, de exemplu, dar, din lipsa timpului, ne grăbim şi facem greşeli. Este de dorit să nu le repetăm, însă.
eştile bune nu întârzie să apară. Din această toamnă, un nou brand profesional vine în saloanele de înfrumuseţare, cabinelete de cosmetică şi spa-uri pentru a ne da o mână de ajutor. Şi dacă vă întrebaţi despre ce brand este vorba, ei bine, este Repêchage. Prima companie care a introdus în Statele Unite tratamentele cosmetice pe bază de alge marine. Prezentă în 33 de ţări, acum a ajuns şi la noi.
Lydia Sarfati, omul din spatele brand-ului, a acceptat să ne ofere câteva informaţii despre produsele cosmetice, dar, mai ales, pentru că am fost curioasă, de unde ideea cu algele marine. Totul a început în Israel, acum 33 de ani. Acolo, algele marine erau folosite ca îngrăşământ natural, fertilizator, în agricultură. După lungi discuţii cu fermierii din Israel şi cercetări amănunţite, Lydia Sarfati şi-a dat seama că tenul merită o a doua şansă şi a încercat să creeze un tratament care să ajute la regenerare şi anti-aging. Zis şi făcut!
Citeste mai mult pe cariereonline.ro